Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

این وبلاگ با هدف معرفی فایل های مفید و ارزشمند برای تمامی مقاطع و اقشار جامعه راه اندازی شده تا در حوزه ی علم و سواد آموزی و پیشرفت کشور کمک کند.

  • ۰
  • ۰


خرید و دانلود | 8,000 تومان

نوع فایل: word (قابل ویرایش)

تعداد صفحات : 56 صفحه

حجم : 455 کیلوبایت

 چکیده
با توجه به رشد سریع پیچیدگی و اندازه نرم افزارهای شبیه سازی، طراحی ساختارهای کارآمد برای ارزیابی و اعتبارسنجی مسئله ی مهمی است. امروزه به منظور اعتبارسنجی و درستی‌سنجی از شبکه پتری استفاده می‌شود. استفاده از شبکه‌های پتری برای مدل‌سازی سیستم‌هایی از رویدادهای گسسته است که این رویدادها ممکن است به صورت همروند یا با تقدم و تأخر اتفاق بیافتند. اما همیشه داده‌های دقیق دارای مدل‌سازی دقیق ریاضی نیستند و گاهی اوقات این داده‌ها، داده‌های فازی هستند که با توجه به کاربرد و قابلیت‌های شبکه پتری انتظار می‌رود نتایج خوبی در زمینه اعتبار و درستی‌سنجی این‌گونه سیستم‌ها به دست آید. در طی این پروژه به منظور ایجاد پایگاه دانش پرسش نامه ای مربوط به بخش فروش یک مجتمع تجاری طراحی گردید. هدف از این پرسش نامه مطالعه و بررسی میزان رضایت مندی مشتری ها از این واحد تجاری است. سپس به منظور اعتبار و درستی سنجی ابتدا پایگاه دانش به شبکه پتری فازی نگاشت داده و سپس گراف هایی برای بررسی خطاهای ساختاری پایگاه قانون تولید می شود. سپس بر اساس مرجع اعتبارسنجی، شبکه های پتری فازی برای بررسی خطاهای معنایی جستجو می شود.

واژگان کلیدی: اعتبار‌سنجی، درستی‌سنجی، منطق فازی و شبکه پتری

فهرست مطالب
فصل اول: مقدمه
۱-۱ مقدمه    2
۱-۲ اعتبار و درستی‌سنجی    2
۱-۳ توصیف مدل‌های رفتاری انسان    3
۱-۴ شبکه پتری    4
۱-۵ اجزای شبکه پتری    5
    1-5-1 نمایش ساختار    6
۱-۵-۲ تعریف رسمی شبکه پتری    7
۱-۶ شبکه پتری فازی    7
۱-۷ نگاشت پایگاه دانش به FPN    10
۱-۸ خطاهای مدل‌های رفتاری انسان    11
۱-۸-۱ خطاهای ساختاری    11
    1-8-2 خطاهای معنایی    13
۱-۹ ساختار پروژه    15
فصل دوم: بررسی مقالات پیشین
۲-۱ مقدمه    17
۲-۲ بررسی مقالات پیشین    17
۲-۳ خلاصه فصل    19
فصل سوم: روش پیشنهادی
۳-۱ مقدمه    21
۳-۲ پرسش نامه ارزیابی واحد تجاری    21
    3-2-1 معیارهای رضایت کلی (هیجانی)    21
    3-2-2 معیارهای وفاداری (رفتاری، اثربخشی)    22
۳-۲-۳ دسته معیارهای ارزیابی کننده ی میزان رضایت از ویژگی های خاص (شناختی، اثربخشی)    23
    3-2-4 معیارهای ارزیابی میزان تمایل برای خرید مجدد (معیارهای رفتاری)    23
۳-۳ ایجاد شبکه پتری فازی    24
۳-۴ درستی سنجی    26
۳-۵ اعتبارسنجی: ارزیابی ایستا    27
۳-۶ اعتبارسنجی: ارزیابی پویا    32
۳-۷ جدول مقایسه با راه کارهای پیشین    36
۳-۸ خلاصه فصل    37
فصل چهارم: نتیجه‌گیری و کارهای آینده
۴-۱ نتیجه¬گیری    39
۴-۲ پیشنهادها    39
واژه‌نامه    41
مراجع    42

 
-

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی