Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

این وبلاگ با هدف معرفی فایل های مفید و ارزشمند برای تمامی مقاطع و اقشار جامعه راه اندازی شده تا در حوزه ی علم و سواد آموزی و پیشرفت کشور کمک کند.

  • ۰
  • ۰


خرید و دانلود | 4,900 تومان

در مقاله ای که پیش رو دارید، 101 نقاش تاثیرگذار تاریخ هنر معرفی شده است. این مقاله در 21 صفحه در فایل ورد جمع آوری شده است و ترجمه ای دقیق از وبسایتی معتبر در زمینه ی هنر است. برای اطلاعات بیشتر به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

یکی از مزیت های بزرگ این محصول آن است که برای استفاده از متن مقالات نیازی به تایپ مجدد آن نیست. پس از خرید، یک فایل ورد تحویل می گیرید که می توانید مقالات را کپی و در هر جای دیگر استفاده کنید.

در این مقاله هنرمندانی همچون داوینچی، میکلانجلو، رافائل، جوتو، پیکاسو، دالی، کاراواجو، ولاسکز، داوید، دوشان، لیختنشتاین، مونه، ژریکو، دلاکروا، ویسلر، بروگل، کانستبل، راتکو، وان گوگ، مانه و غیره معرفی شده اند. این 101 نقاش از دوره های مختلف تاریخ هنر و سبک های مختلف نقاشی برگزیده شده اند.

این مقاله ی بسیار ارزشمند را به تمامی دانشجویان رشته های هنرهای تجسمی و پژوهش هنر و همچنین علاقه مندان به هنر نقاشی به شدت پیشنهاد می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی