Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

این وبلاگ با هدف معرفی فایل های مفید و ارزشمند برای تمامی مقاطع و اقشار جامعه راه اندازی شده تا در حوزه ی علم و سواد آموزی و پیشرفت کشور کمک کند.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۱
  • ۰

مقاله ای با عنوان زندگی نامه مولانا

این مقاله  درمورد زندگی نامه مولانا جلال الدین محمد می باشد که در مباحث زیر شرح داده شده است:

- شرح حال مولانا

نگاهی اجمالی به سوانح زندگی مولانا جلاالدین رومی و ویژگیهای شخصیتی وی

- تالی مولانا ازقران .کتب اسمانی

- شباهت مثنوی از جهاتی به قران مجید

- اهمیت پیام مولوی برای عصر حاضر

 

ویژگی های این مقاله

- این مقاله دارای دو فرمت ورد و پی دی اف می باشد.

- این مقاله قابل ویرایش می باشد.

- این مقاله دارای کادر (قاب) و فونت مناسب وزیبا می باشد.

 

مقدمه ای از این مقاله

جلال‌الدین محمد درششم ربیع‌الاول سال604 هجری درشهربلخ تولد یافت. سبب شهرت او به رومی ومولانای روم، طول اقامتش‌ و وفاتش درشهرقونیه ازبلاد روم بوده است. بنابه نوشته تذکره‌نویسان وی درهنگامی که پدرش بهاءالدین از بلخ هجرت می‌کرد پنجساله بود. اگر تاریخ عزیمت بهاءالدین رااز بلخ  در سال 617 هجری بدانیم، سن جلال‌الدین محمد درآن هنگام قریب سیزده سال بوده است. جلال‌الدین در بین راه در نیشابور به خدمت شیخ عطار رسید و مدت کوتاهی درک محضر آن عارف بزرگ را کرد.چون بهاءالدین به بغدادرسیدبیش ازسه روزدرآن شهراقامت نکرد و روز چهارم بار سفر به عزم زیارت بیت‌الله‌الحرام بر بست. پس از بازگشت ازخانه خدا به سوی شام روان شد و مدت نامعلومی درآن نواحی بسر برد و سپس به ارزنجان  رفت. ملک ارزنجان آن زمان امیری ازخاندان منکوجک بودوفخرالدین بهرامشاه‌نام داشت، واو همان پادشاهی است حکیم نظامی گنجوی کتاب مخزن‌الاسرار را به نام وی به نظم آورده است. مدت توقف مولانا در ارزنجان قریب یکسال بود.

 

نمونه ای از صفحه مقاله

برای دیدن صفحه ای از این مقاله بر روی تصویر صفحه مقاله در زیرکلیک فرمایید:

تصویر صفحه مقاله

 

ودرآخر

بنده تمام سعی خودرا برای معرفی مقاله کردم و امیدوارم با خرید این فایل برایتان مفید واقع شود.

 

اطمینان

از سالم بودن مقاله هیچگونه نگرانی نداشته باشید و درصورت بروز هرگونه مشکل با پشتیبانی تماس برقرار کنید.

تلفن همراه پشتیبان: 09361732973

  ***برای خرید ورفتن به فروشگاه روی عکس بالا یا رفتن به فروشگاه کلیک فرمایید.***

رفتن به فروشگاه

 

  • RoyalFile
  • ۰
  • ۰


تحقیق باعنوان اشتغال گره بزرگ مدیریت
تحقیقی آماده باعنوان اشتغال گره بزرگ مدیریت که با در نظر گرفتن اهمیت اشتغال در اقتصاد ومدیریت کشورها، مباحث خود را در موضوعات زیر شرح داده است:
- تورم بالا بیکاری بالا
- نقش ICT(فناوری اطلاعات وارتباطات) در اشتغال
- اشتغال در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایران
- نقش مدیریت بنگاههای اقتصادی در اشتغال
- فرصتهای مدیریت و اشتغال
- تجارت و اشتغال
- قوانین و مقررات و اشتغال
- خصوصی سازی و اشتغال
 
تمامی این موضوعات به طور مفصل همراه با جدول لازم(برای توضیح بهتریامثال)توضیح داده شده است .
 
ویژگی های فایل ومقاله
 
- این فایل قابل ویرایش می باشد
- این تحقیق دارای دو فرمت ورد و پی دی اف می باشد
- این تحقیق دارای کادر (قاب) می باشد
- این تحقیق دارای جداولی برای توضیح بهتر می باشد
- این تحقیق دارای جمع بندی و نتیجه گیری پایانی می باشد که در ادامه قسمتی از مقدمه ونتیجه گیری پایانی  تحقیق را  نمایش می دهیم.
 
مقدمه
 
به نظر می رسد مسئله اشتغال در بسیاری از کشورهای پیشرفته صنعتی که از مدیریت و اقتصاد بسیار کارا و قوی تر نسبت به کشورهای کمتر توسعه یافته برخوردارند رخت بربسته و دیگر با چنین معضلی روبرو نیستند. اما چنین نیست و تنها شدت آثار زیانبار دیو بیکاری در دنیای پیشرفته کم رنگ تر شده است. امروز در دنیا میان کشورها رقابتی سنگین درجهت رفع مشکل اشتغال آغاز شده است طوری که نه کشورهای شمال و نه جنوب هیچکدام مدعی رهایی از تنشهای اقتصادی اجتماعی فرهنگی و سیاسی ناشی از بیکاری نیستند. و این فرایندی نیست که بتوان به راحتی آن را نـــادیده گرفت و نگران نبود. آنچه که می تواند جریان نابسامان بیکاری در جوامع را سامان دهد اقتصادی فعال و ماااوثر بر رشد اشتغال در جوامع مختلف به حساب می آید. تا آنجا که در محافل سیاسی و اقتصادی دولتها تبدیل به نوعی نگرانی میان مسئولان اجرایی شده است. این نگرانی برای کشورهایی که با جمعیت جوانتری روبرو هستند بیشتر و محسوس تر است. بویژه کشورهایی که به لحاظ ساختارهای اجتماعی و اقتصادی مسایل خود را بــــــــــه صورت زیربنایی با سرمایــــــه گذاری های لازم درباره نرخ بیکاری در کشورمان می توان گفت که طی دو سال اخیر کاهش مختصری داشته و امید است که این روند ادامه یـــابد. با این حال یکی از بنیادی ترین مشکلات اقتصادی - اجتماعی کشور همچنان مسئله بالابودن نرخ بیکاری و تلاش برنامه ریزان و مدیران برای دستیابی به راهکارهای مناسب جهت ایجاد اشتغال و مهار نرخ بیکاری است. براساس آمار رسمی کشور نرخ بیکاری از 3/6 درصد در سال 1345 به 9 درصد در سال 1375 و به 14/5 درصد در سال 1380 افزایش یافته است. به نظر می رسد حتی اگر به مقوله اشتغـــال خوش بینانه نگاه شود این نرخ همچنان طی ده سال آینده عددی دورقمی باقی خواهدمانـــد. بنابراین چنانچه اهداف برنامه ها و پروژه های پیش بینی شده درجهت کاهش نرخ بیکاری در کشور با موفقیت روبرو نباشد و نتوان سالانه حدود یک میلیون شغل جدید ایجاد کرد باید انتظار داشت که بیکاری به یک بحران اجتماعی در برابر سیاستگذاران برنامه های اقتصادی - اجتماعی کشور تبدیل شود
تدبیر در نخستین گزارش ویژه خود در سال جدید به بررسی نقش مؤلفه های مدیریت و اقتصاد در رشد یا افول اشتغال در جوامع بویژه در کشورمان می پردازد. امید است با آغاز سال 1383 و مطالعه عملکرد برنامه ریزان و سیاستگذاران طی دهه قبل (درجهت کاهش نرخ بیکاری و رشد اشتغال درکشور) و بررسی دلایل توفیق یا عدم توفیق پروژه های مربوط بتوان با اتخاذ تصمیمات و شیوه های موثرتر نرخ بیکاری کاهش و معضل اشتغال سامان یابد.موضوعات مهمی که در این گزارش ویژه بررسی شده است عبارتند از: بررسی نگرشهای متفاوت درباره کار تاثیر تورم بر رکود اشتغال نقش ICT بر اشتغال نقش مدیریت بنگاههای اقتصادی در اشتغال چالشها و فرصتهای مدیریت طرف تقاضای بازار کار بازار کار و بهره وری در برنامه چهارم توسعه اشتغال زایی در بخش خدمات بررسی مشکلات ساختاری اشتغال کشور و نقش نهــــــادها و رویکرد خصوصی سازی در رشد یا عدم رشد اشتغال به موقع پیش بینی نکرده انــد .  
 
جمع بندی ونتیج گیری پایانی
 
براساس جدیدترین مطالعات انجام شده نرخ بیکاری کشور در سال 1379 حداقل حدود 14 درصد و نرخ مشارکت نیروی کار نیز حداقل حدود 37/4 درصد بوده است. متوسط خالص سالانه افزایش اشتغال در سه سال اول برنامه حدود 497 هزار نفر بوده است که به معنـــی تحقق حدود 75 درصد هدف برنامه می باشد. این مسئله درحالی رخ داده است که نرخهای رشد تولید و سرمایه گذاری طبق هدف برنامه تحقق یافته است. بنابراین علت عدم تحقق هدف اشتغال را باید درعوامل دیگر جستجو کرد. در سه سال اول برنامه سوم توسعه 47/5 درصد فرصتهای شغلی ایجاد شده در سطح کشور متعلق به دو بخش بازرگانی خدمات و ارتباطات بوده است که عمدتاً ماهیت خوداشتغالی و غیررسمی دارند.
 
نمونه تحقیق
 
برای دیدن نمونه صفحه این تحقیق وجدول گفته شده برروی موارد زیر کلیک فرمایید
 
 
 
ودر آخر 
 
بنده تمام سعی خود را برای معرفی این تحقیق باارزش ومفید کردم و امیدوارم با خرید این تحقیق آماده برایتان مفید واقع شود
 
اطمینان
 
از وجود سالم  بودن فایل هیچگون نگرانی نداشته باشید فایل کاملا سالم می باشد ودر صورت بروز هرگونه مشکل در خرید با پشتیبان ما تماس برقرار فرمایید.
 
شماره تلفن همرا ه پشتیبان ;09361732973
  َ

***برای خرید ورفتن به فروشگاه روی عکس بالا یا رفتن به فروشگاه کلیک فرمایید.***

رفتن به فروشگاه
  • RoyalFile