Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

مرجع فایل های مفید و ارزشمند

Royalfile

این وبلاگ با هدف معرفی فایل های مفید و ارزشمند برای تمامی مقاطع و اقشار جامعه راه اندازی شده تا در حوزه ی علم و سواد آموزی و پیشرفت کشور کمک کند.

  • ۱
  • ۰

دانلود مقاله رشد زبان درکودکان

پرداخت ودانلود فایل

واین بارارائه دیگر توسط Royal20

مقاله ای مفید  با نام رشد زبان درکودکان( در8صفحه ورد) که نگاهی برصداهای پیش گفتار،نخستین واژه هاونخستین جمله هاکه کودک بعد از تولد می آموزد می پردازدکه درادامه چکیده ای از مطالب گفته شده خواهیم داشت.

-صداهای پیش گفتار:در دو سه هفته اول زندگی صداهای کودک در موارد مختلف یکسان و یکنواخت است. این صداها جنبه بازیابی دارد و با اراده و آگاهی انجام نمی‌شود. ولی کم کم بین گریه کودک و وضعیت او ارتباط برقرار می‌شود. به نحوی که مادر...

_ نخستین واژه ها: معمولا کودک در اواخر سال اول کوشش می‌کند کلمه و صداهایی را که می‌شنود تقلید کند. به این ترتیب در حدود یک سالگی کودک یکی دو کلمه معنی‌دار را بیان می‌کند. از پانزده ماهگی به بعد بسرعت به تعداد واژه‌ها افزوده می‌شود و این واژه‌ها چند برابر می‌شوند.

_ نخستین جمله ها: اولین جمله‌های کودک تک‌واژه‌ای است و گفتن واژه بابا از طرف کودک ممکن است به معنی بابا مرا بگیر باشد. در حدود دو سالگی کودک می‌تواند جمله‌های کوتاه دوواژه‌ای و سه‌واژه‌ای را ادا کند. این گونه جمله سازیها به جملات تلگرافی معروفند.

*امید می رود که این مقاله علاوه بر قیمت وتعداد صفحه مقاله، مناسبی برای شما عزیزان باشد.

  • ۹۵/۱۱/۲۰
  • RoyalFile

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی